עובדות ומונחים:
במהלך עבודתנו עם החברות השונות עולות מועלות בפנינו טענות והנחות מוטעות
על מנת להבהיר את הנושא נציג את חלקן
הנחות מוטעות לגבי שיווק מקצועי:
שיווק זה פרסום
שיווק זה מכירות
שיווק מקצועי זה ל"גדולים" בלבד
הנחות נכונות לגבי שיווק מקצועי:
שיווק מקצועי הוא בסיס לפרסום אפקטיבי
שיווק מקצועי הוא בסיס למכירות משופרות
שיווק מקצועי הוא חובה לכל עסק ללא קשר לגודלו
יישום תכנית השיווק:
בעבר הלא רחוק וגם כיום חברות רבות ,ביניהם גם חברות גדולות מאוד, נהגו לפעול לפי שיטת המצליח:(ירייה באפלה),
בהתאם לשיטה זו הופנתה פעמים רבות אצבע מאשימה כנגד המוצרים, זמנים וגורמים רבים אחרים.
אינספור פעמים היינו עדים לחברה שהצליחה מאוד בתחילת הדרך וזמן קצר בהמשך הדרך נעלמה החברה כליל.
אנו ב מאמינים כי ישנם חוקים לשיווק.
השיווק חייב להיות תכליתי וממוקד.
לכן, אין אנו טקסים עצות עבור לקוחותינו אלא מיישמים, לפי התאמה, מודלים מוכחים , מבוססי מחקרים עולמים.
הארגון מאמץ רק שיטות "עובדות" , אם השיטה לא עומדת בחסמי כניסה של החברה אנו לא נאמץ אותה.
כול פעולה שיווקית אותה אנו מציעים נבדקה ונמדדה פעמים רבות ויש לה צפי החזר השקעה שאנו מרוצים ממנו.